Friday 17 March 2017

Tempah Plate E-IKLAN

Tempah Plate E-IKLAN diterbitkan bagi membantu para peniaga-peniaga barang permotoran untuk memasarkan barang jualan. Idea ini saya dapat kerana kebanyakan peniaga sekarang berkonsepkan (PART-TIME) dalam masa yang sama mempunyai perkerjaan tetap.

Memang sukar menguruskan dua kerja dalam satu masa, waktu berkerja tiada masa untuk menjalankan perniagaan dan bila tamat waktu kerja badan keletihan hendak menjalankan perniagaan.

Ini menyebabkan masa mencari pelanggan anda telah "hilang" sewaktu anda bekerja. Bayangkan jika waktu tersebut anda boleh dapat sekurang-kurangnya 2-3 orang pembeli.

Jalan yang terbaik ialah anda boleh membuat sewaan iklan, jika anda ada modal puluhan ribu anda boleh membuat iklan di televisyen. Jika anda mempunyai bajet yang tipis anda boleh membuat pengiklanan di Tempah Plate E-IKLAN.

Dengan harga sewaan serendah 0.33sen/sehari besamaan RM10/bulan dapat membantu anda menyiarkan barang jualan anda. Kami akan siarkan di FB dan BLOG ini.

PAGE fb kami mempunyai lebih kurang 13,000 follower yang mencintai sukan permotoran yang sekurang-kurangnya 3000 view setiap hari.
BLOG kami juga mampu mencapai 1000 view setiap hari oleh pengguna GOOGLE.

HARGA 

Harga untuk sewaan adalah RM10/bulan untuk 1 lot ( FB dan BLOG ). Tempoh sewaan adalah selama 30 hari bermula dari tarikh pemasangan iklan.


BAGAIMANA HENDAK MEMBUAT SEWAAN IKLAN?

1. Whatapps ke 013-3967167
2. Buat pembayaran melalui MAYBANK atau CIMB
3. Berikan gambar barang , maklumat dan telefon.
4. Selesai.



''US Route 50'' Laluan Kegemaran Para Biker Di Amerika

Ini adalah "U.S Route 50" ia terkenal sebagai jalan yang paling panjang, sunyi dan menyeramkan, laluan utama timur-barat perjalana...