Thursday 14 July 2016

Borong Nombor Plate Kereta Pakej A




Bagi peniaga mahu memborong nombor plate kereta PAKEJ KERETA B ini adalah terbaik dan komponen lengkap untuk anda memulakan perniagaan nombor plate. Setiap PAKEJ mengandungi seperti:

  1. NOMBOR KRISTAL -  Kita bekalkan (5) design huruf sebanyak 990pcs nombor kristal. Setiap jenis design huruf ada 1650 pcs. Dan setiap huruf mengandungi 10pcs cth A=10pcs. Untuk huruf krstal ia mempunyai pelekat dibawahnya. Huruf seperti I,O,Z tidak dibekalkan kerana ini adalah huruf rasmi kenderaan tentera dan kerajaan.
  2. NOMBOR STANDART - Kita bekalkan (2) design huruf sebanyak 1320 pcs nombor standart. Dan setiap huruf mengandungi 20pcs cth A=20pcs. Huruf seperti I,O,Z tidak dibekalkan kerana ini adalah huruf rasmi kenderaan tentera dan kerajaan.
  3. GAM - Gam ini dibekalkan untuk 1 tong dan boleh pakai lama. Gam ini untuk menampal nombor plate standart sahaja.
  4. HARD TAPE - 10 pcs Double tape ini sangat kuat dan sesuai digunakan untuk melekatkan papan plate pada tapak plat. Saya tidak galakkan anda gunakan double tape yang dibeli dikedai biasa kerana tidak tahan lama.
  5. PAPAN SQ - Papan SQ (Square/Petak) dibekalkan sebanyak 60pcs. Ukuran 7"x13" inci.
  6. PAPAN LG - Papan LG (Long/Panjang) dibekalkan sebanyak 60pcs. Ukuran 4.5"x20.5" inci.
Harga tidak termasuk kos pos. Penghantaran percuma sekitar Lembah Klang dan luar kawasan kita akan menggunakan kurier pos.

Untuk sebarang pertanyaan boleh call/whatsapp saya di 0133967167.






''US Route 50'' Laluan Kegemaran Para Biker Di Amerika

Ini adalah "U.S Route 50" ia terkenal sebagai jalan yang paling panjang, sunyi dan menyeramkan, laluan utama timur-barat perjalana...