Wednesday 13 July 2016

Strategi Pemasaran Menggunakan Custom Plate Malaysia



Custom Plate juga merupakan salah satu strategi pemasaran buat peniaga-peniaga mahupun online atau kedai. Dengan mencipta papan custom plate pembeli dapat melihat SIAPA ANDA dan APA BARANG ANDA. Sudah terbukti !!!

Selain itu Custom Plate juga mampu memberi keyakinan kepada pembeli bahawa andalah penjual yang mereka cari. Dan berpotensi untuk menjadi regular customer anda. Secara tak langsung anda berjaya menawan hati seorang daripada jutaan rakyat Malaysia.

Peredaran zaman membuatkan strategi pemasaran juga berubah. SELFIE juga merupakan salah satu strategi pemasaran paling berkesan pada hari ini.



 JADIKAN CUSTOM PLATE SEBAGAI WATAK DALAM GAMBAR PEMASARAN ANDA 


Jadikan Custom Plate sebagai WATAK atau PELURU dalam strategi pemasaran anda. Bila pembeli lihat mereka tahu PRODUK anda. Mungkin pelanggan juga mahukan kenangan bergambar di kedai anda. Secara tidak langsung mereka turut mempromosikan perniagaan anda.

Saya ada membuat tempahan Custom Plate kepada peniaga-peniaga yang berminat. Sila whatsapp saya di 013-3967167 untuk sebarang pertanyaan. POSTAGE dibuat ke seluruh Malaysia.

13 word

13 word

13 word

16 word

8 word

9 word

10 word


12 word


14 word









''US Route 50'' Laluan Kegemaran Para Biker Di Amerika

Ini adalah "U.S Route 50" ia terkenal sebagai jalan yang paling panjang, sunyi dan menyeramkan, laluan utama timur-barat perjalana...