Monday 6 March 2017

TAPAK IKLAN UNTUK DISEWA DI BLOG INI


Apakah fungsi pengiklanan sebenarnya?. Adakah ia sekadar mengiklankan barang yang anda hendak jual?. Disini saya berikan sedikit tips untuk anda buat sebelum iklankan produk anda. Perkara pertama yang anda perlu lakukan ialah penjenamaan kedai anda. Untuk penjenamaan produk anda perlu mencipta satu LOGO yang berkaitan dengan produk anda. 

Dengan adanya logo para pelayar internet akan kerap melihat LOGO anda dimana-mana blog, laman sosial atau papan iklan dan ini membuatkan pelayar internet tahu yang produk anda masih gah berdiri.

Contoh: Ahmad ke blog saya terlihat iklan produk anda, kemudian ke blog sebelahpun terlihat iklan anda. Malah kemana-mana blog pasti ada iklan yang berLOGOkan kedai anda. Pastinya Ahmad tahu bahawa barang anda bukan calang-calang produk.

Anda perlu tau walaupun anda hanya sekadar peniaga drophip anda mampu membina jenama anda sendiri. Dengan pengiklanan ramai pelayar internet yakin produk anda adalah berjenama.

Sekarang ramai para-para blogger di Malaysia ni menawarkan sewa tapak iklan untuk muatkan diruang blog mereka. Sangat mudah dan murah untuk anda berurusan.

Dengan modah serenda RM10 untuk pengiklanan selama sebulan bayangkan untuk satu blog dilawati sekitar 1000 orang yang melihat iklan anda. Walaupun mereka tidak berminat tetapi anda berjaya membuatkan mereka MELIHAT jenama anda.

Tapak iklan untuk disewa di blog kami. Berminat sila hubungi whatsapp 0133967167 untuk keterangan lanjut.

Antara lokasi untuk ruangan iklan:

1. Ruang Header ( RM20/bulan)
2. Ruang Post ( RM15/bulan)
3. Ruang Sisi Kanan (RM10/bulan)
4. Ruang Facebook (10/bulan)


Untuk ruang facebook kami telah membuat satu ruang post khas Tempah Plate E-Iklan untuk para peniaga online terutamanya jualan barang berkonsep permotoran. Contoh ruangan seperti gambar di bawah:


''US Route 50'' Laluan Kegemaran Para Biker Di Amerika

Ini adalah "U.S Route 50" ia terkenal sebagai jalan yang paling panjang, sunyi dan menyeramkan, laluan utama timur-barat perjalana...